Varga Cseppek webáruház - a házhoz szállítás költségei és módjai
Hajhullás ellen hatékonyan - Bőrgyógyászok ajánlásával

Fizetési módok és szállítás

Szállítási díj:

10.000,- Ft vásárlás felett a szállítás az egész ország területére ingyenes. A 10.000,- Ft alatti megrendelések postaköltsége belföldre történő házhozszállítás esetén a fizetés módjától függetlenül egységesen 990,- Ft, Pick-Pack Ponton történő átvétel esetén 1090 Ft. Ezen felül Önt semmilyen csomagolási vagy kezelési költség nem terheli. A szállítási díjat rendszerünk a megrendeléskor jelzi Önnek, és automatikusan hozzáadja a végösszeghez. Külföldi kiszállítás esetén a szállítási díj ország- és súlyfüggő, a pontos díjat az ország megadásakor adja meg a rendszer.

A kiszállítás módja:

A webáruházban megvásárolt termékeket a világ minden országába postázzuk. A megrendelt árut jelöletlen, diszkrét dobozban küldjük el Önnek a GLS futárszolgálattal, vagy Pick Pack Ponton történő személyes átvétellel.

Futárral:

Az érkezés időpontjáról (3 órás intervallumban) e-mailben kap tájékoztatást. Az e-mail tartalmazza a futár számát, így Önnek lehetősége nyílik a csomagot a megjelölt időszaktól eltérő időpontban átvenni. Ha a futár nem találja otthon, szintén telefonon egyeztet az átvételi időpontról. Kérjük, hogy a telefonszámát (lehetőleg mobiltelefon) és e-mail címét minden esetben adja meg! Ezek nélkül a megrendelést nem áll módunkban teljesíteni!
A külföldi megrendeléseket vagy a GLS futárral, vagy postai úton küldjük ki. A szállítás általában 3-8 napot szokott igénybe venni. A szállításról érdeklődni a postai termékkövető szám, vagy a GLS csomagszám alapján lehetséges, amelyet e-mailben küldünk meg Önnek, miután a csomagját feladtuk.

Átvétel Pick Pack Ponton:

Ha Ön a futárral történő kézbesítés esetén nem tud a megadott időben a szállítási címen lenni, esetleg szeretne a szabadidejével saját maga gazdálkodni, akkor mindenképpen válassza ezt a kényelmes, személyes csomagátvételi lehetőséget. A személyes átvétel ugyanolyan gyors és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés. A készpénzes fizetés mellett lehetősége nyílik a bankkártyával történő fizetésre is, az ország kb. 700 pontján. A csomagok átvételére akár a hétvégén is lehetősége nyílik az üzletek nyitva tartási idején belül, amikor Önnek a legkényelmesebb. Akár egy hétvégi bevásárlással is összekötheti! Megrendelése leadásakor ki kell választania az Önhöz legközelebbi Pick Pack pontot. A megrendelt csomag átvételi pontra érkezéséről értesítést küldünk Önnek. 5 munkanapon belül, az üzletek nyitva tartási idejében -átlagosan hétfőtől-vasárnapig 08.00 – 20.00 óráig-, az Önnek legalkalmasabb időpontban veheti át csomagját, melyet készpénzzel és bankkártyával egyaránt kifizethet.

Fizetési lehetőségek:

  • bankkártya
  • készpénzes utánvétel
  • banki átutalás

Szállítási idő:

A várható szállítási idő 2-5 munkanap a megrendeléstől számítva. A csomag feladásáról automatikus üzenetet fogunk küldeni, amely után általában a következő munkanapon kézbesíti a futárszolgálat a csomagját, a fent olvasható módon, az időpontot e-mailben kapja meg.
A külföldi kiszállítás a távolság függvényében 3-8 napot szokott igénybe venni. Amennyiben 8 napon túl sem kapta meg a csomagját, kérjük jelezze elérhetőségeinken!
Kérjük, a kellemetlenségek megelőzése érdekében csak sértetlen árut vegyen át! Amennyiben a csomag sérülten érkezik Önhöz, illetve ha a rendelésével kapcsolatban bármilyen egyéb problémája merülne fel, kérjük lépjen velünk kapcsolatba munkaidőben a következő telefonszámon: +3670/392-19-89.

Bankkártyás fizetés: a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásása

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

A fizetés lépései

  1. Ön a www.vargacseppek.hu/webaruhaz oldalon kiválasztja azokat az árukat, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2. A jóváhagyást követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  4. A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével. Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Mire figyeljen a vásárláskor?

  • Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás, a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át a vargacseppek.hu webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait! (A visszaigazoló e-mailt ne törölje ki!)
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (A tranzakció azonosítót, és az engedélyszámot a visszaigazoló e-mailben küldjük el Önnek)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá. (Tartsa a bankkártyáját biztonságos helyen)
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót! A legtöbb böngésző támogatja az SSL titkosításit (Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, stb.), azonban ajánljuk, hogy mindig frissítse a böngészőjét a legutóbbi verzióra.

A vásárolt áru/szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.

» Ha további információra van szüksége, kérjük, olvassa el részletes biztonsági tájékoztatónkat!

GYAKRAN FELTETT KÉRDÉSEK AZ INTERNETES BANKKÁRTYÁS FIZETÉSSEL KAPCSOLATBAN

KÁRTYAELFOGADÁS

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

×
×
×
×